2015-03-02

 
Sista sportlovet säger alla.
usch, fyfan. lite ångest där..
 

Måndag - första skoldagen efter lovet. Kändes faktiskt lite skönt att gå upp och veta att man skulle göra något riktigt. Hade min första psykologilektion på länge vilket jag var lite taggad på. Roliga som vanligt då alla sitter och pratar samtidigt och det är grymt intressant samtidigt!
Efter lektionen mötte jag upp Keno och Alva i bibbland och där satte vi oss för att gå igenom allt till vårt gymnasiearbete och det känns så bra nu då vi skrivit klart i princip allt i våra vanliga texter sedan är det bara analys och slutsats som behövs skrivas plus källkritik lol.
Är verkligen spänd på att få veta vad vår lärare kommer tycka haha.
 
Har kanske under halva dagen varit på askasst humör pga av pms och andra saker som hänt nyligen hihi.
 
Fick reda på att Gammsi låg på sjukhuset så var tvungen att ringa och kolla om allt var okej och det var det så hoppas att hon blir bra snabbbbttt!!
 
Ska hoppa i säng snart för är cptrött och börjar tidigt imorgon, pallar inte vara trött för det kommer bara sluta med att jag sjukanmäler mig och vill inte sjukanmäla mig igen. Får ångest varje gång haha..
 
cyaa!
 
puuss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype