Gamm iz back bitchez

Heeeej long long time no see!

Detta kommer bli ett dåligt inlägg (inte för att mina andra inlägg är så jävla bra menmen) för Hanna har tjatat varje dag i en vecka nu att jag ska blogga xD

Det har hänt så jääävla sjukt mycket sen jag skrev sist... Mitt senaste inlägg som jag publicerade var den 11 mars, aa shit det var ett tag sen!

De stora sakerna som har hänt är väl att jag äntligen har fyllt 20!!! Så jävla najs :D  Jag har även tagit studenten!!!! Officiellt klar med gymnasium, så sjukt skönt!!! Och jag fixade mitt gymnasiearbete och fick examen (ingen trodde att jag skulle klara det hahahaha) och sist men inte minst så har jag skaffat mig en pojkvän olala 

Är på väg hem från jobbet och jag ska av nästa station så jag skriver mer snart( när Hanna börjar tjata igen hahaha) 

So long gayboys<3333
















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype