2015-06-22

Det har hänt alldeles för mycket så har ingen aning om hur jag ska börja eller avsluta detta inlägg, haha!
 
Vi alla har tagit studenten vilket är sjukt overkligt. Jag själv har inte riktigt fattat det, inte ens när jag sprang ut eller vaknade dagen efter.
Jag umgås fortfarande med mina klassisar vilket gör att man glömmer att det inte kommer vara någon skola i augusti, istället kommer vi åka till Barcelona och vara där i en vecka haha! Yes, den resan är äntligen bokad. Vi har hyrt en jättemysig lägenhet som ligger nära straaanden, kommer bli så sjukt najs!
 
Drog på Summerburst redan dagen efter studenten vilket kanske bidrog lite till att det inte kändes så verkligt, hela studenköret alltså. Man hade något att göra och hade inte tid för det tankemässiga kring allt. Jag som hade ångest förra året över att lämna allt. Nu har jag lämnat allt och det känns fan inte.
 
Har även börjat sommarjobba på caféet och lyckades dra på mig en skön förkylning efter Summerburst så hade 39 graders feber på måndagen efter att jag varit på bio med Philip. Somnade när det var kanske 40 minuter kvar så stackars Philip hade en tråkig och sovandes dejt bredvid sig HAHAH. Filmen sög dock så ah, det gjorde inte så mycket kanske. Stod och hängde på honom i Odenplan när vi väntade på tåget, var helt slut i kroppen och frös som en galning.
 
Midsommar dög, men betalade nästan 600 spänn för taxi hem så den slutade inte lika bra haha. Var med trevligt folk på ett fint ställe som låg åt helvetet så ah mjah. De funka.
 
Veckan som kommer är fylld med jobb och säkert en del mys på kvällarna med kompisarna och Phillephill förhoppningsvis.
 
Ska göra ett inlägg med bara bilder imorgon.
 
Btw har en ny dator yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssss.
 
pusss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype