sunburn

Befinner mig just nu, i denna stund, hemma hos mormor i Falun.
Sitter på en nybäddad säng och försöker finna mig i att detta är min sista lediga vecka. Nästa vecka blir det jobb fram tills den 20:e, sedan gifter sig paps och Jenny och sedan drar jag min kos till Barcelona med tjejerna i en vecka. Vill verkligen åka bortbortbort nu för vädret suger apballe. Är så trött på Sverige just nu som har någon slags ovädersbubbla över sig. Jag har fan inte ens bränt mig denna sommar. Jag brukar vara mästare på det nu för tiden och vara brun så här i slutet av juli. Så går det när man jobbar när de enda soliga dagarna är. :)))))
 
I alla fulla fall så är jag på ett otroligt starkt reshumör och vill bara sticka från Sverige eller dra till en åtminstone solig och varm plats som kan bringa lite lycka och solbränna haha! Är lite halvtrött på la familias sällskap just nu (heeeheee) så att dra iväg på en roadtrip med kompisarna och en person man tycker om skulle inte sitta helt fel. Jag och Keno spånade lite senaste vi sågs och att nästa sommar ta några bilar och dra iväg till Gotland på en roadtrip var något båda uttryckte oss "relativt" förtjust om haha. Vi båda är nog två stora romantiker när det kommer till sådant. Vi kan snacka hur mycket som helst om det och nu när jag väl tänker på det blir jag alldeles rastlös.
 
Tänk er det här liksom: 
 
 
 
 
dock inte platser på Gotland but still!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype