mycket nu de e mycket nu

Det händer mycket nu. Samtidigt känns det inte som att jag gör ett skit.
Jag har inte varit hemma särskilt mycket nu de senaste dagarna sedan jag fick ledigt.
Var som sagt i Falun och Gävle i tre dagar, sov hos Alva en natt och drog sedan till Carls landställe mellan fredag och söndag. 
Att få dra iväg med två bilar och fem kompisar med sig var hur härligt som helst. Carls landställe ligger jättefint till precis vid vattnet så vi bastade och badade båda kvällarna. Sista bastningen var inte lika rolig för mig eftersom att jag tävlade med Olle om vem som kunde sitta längst och jag blev helt lam i kroppen så fick tvinga mig ut för att inte svimma haha! Jag lät honom vinna alltså ;)
Vi gjorde upp brasa varje kväll, drack och lyssnade på skön musik och hade det bara gryyyymt skönt och roligt! Tog tyvärr inte så mycket bilder med vanliga mobilkameran utan det blev mycket snapchat som inte sparades och just nu har jag ingen sladd som jag kan koppla in mobilen till datorn så de bilderna som finns kommer laddas upp senare förhoppningsvis. :)
Igår mötte jag upp Tanz och drog in till stan en stund för att köpa smink och bara hänga. Drog sedan hem till Vilmer för att käka med Carl och Gamm och sedan drog vi vidare till Gamm och tittade på en skräckfilm som gick på TV. Uppskattades inte men vi tvingade oss själva att titta på hela hahah. Jag som snackat så himla mycket om en skräckfilmsnatt/kväll och ville bara gå och gömma mig när jag såg filmen igår.
Idag satsade jag på solning men sedan kom Jennys kompisar och ville inte vara otrevlig så satte på mig lite mer kläder och sedan ville Tanz att jag skulle komma till Vilmer och göra henne sällis så jag tog chansen i akt att smita ifrån de andra hehe.
 
Imorgon drar jag äntligen ut till Olofs landställe, som alla har längtat vääääldigt mycket efter att få göra.
Hoppas på fint väder och bra humör från allas håll!
På söndag drar jag till Gotland och är där i fyra dagar tror jag. Vi ska bo hos våra kompisar som har hus där och jag är supertaggad för det var så längesen jag var på Gotland. Äääälskar Gotland!
 
puuuss♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype