#lajfet

De senaste veckorna har bestått av mycket fram och tillbaka-tankar om allt och ingenting och jag har haft en ständig irritation som sugit sig fast i min mage och som gett sig av när jag trott att allt varit lugnt.
Det sköna är att jag har kommit över detta stadie och inte riktigt lyckas bry mig lika mycket om det som varit och det som händer men jag är fast besluten om vad jag faktiskt vill.
 
I nuläget mår jag bra! Är äntligen äntligen ääääntligen ledig och har varit det sedan i måndags. Sista dagen på jobbet gick ändå någorlunda bra och jag drog nästan direkt och mötte upp Tanzila, Vilmer och Erica och sedan kom även Gamm, Carl och Babou och vi tog det lugnt i Stora Essingen och njöt av de sista solstrålarna Stockholm fick känna av innan regnet tog tillbaka sin stad igen.
 
I måndags åkte jag upp med paps och resten av familjen till Falun för en kortvarig vistelse hos farmor och farfar. Två dagar räckte sedan svängde vi förbi Gävle där kusin och farbror plus fru bor. En liten fika sedan bar det av mot hemmet igen. Det är alltid skönt att komma hem. Jag tycker egentligen bara om att åka upp till Falun när vi bor hos mormor eftersom att det är som ett andra hem och mer lugnt och bekvämt. Eftersom att vi inte träffar farmor och farfar lika ofta känner man sig tvungen att vara mer gäst än vad man egentligen vill vara hahah.
 
I alla fulla fall, vi kom alltså hem igår tidig eftermiddag. Jag hoppade in i duschen och fixade till mig lite och sedan drog jag hem till Alva. Jag har alltid någon slags otur på min sida eftersom att det började ösregna när jag skulle till bussen och var tvungen att vänta på den i fem minuter. Ingen regnjacka eller paraply vilket resulterade till att jag stod och tryckte inne i en buske tills bussen kom. Jag blev blöt ändå. :))
 
Kvällen och natten och morgonen blev mysig och lyckad. Det var egentligen bara klasskompisar och två av Alvas tjejkompisar från Viksjö som kom men det döööög för vi alla var lite tipsy och tyckte det var kul ändå.
 
Idag förväntar jag mig inga bravader. Men imorgon drar jag och mina kära bloggkamrater iväg till Carls landställe och är där tills på söndag så då kanske man fyller på lite i kamerarullen. ;))
Ska även försöka tvinga Philip att träffa mig imorgon eller när vi kommit hem. Får se hur det går. :)))))
 
puuss!!
 
 
ahaahhahahhahah när sofia inte har något bättre för sig
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype