update #2

Hej friendos!
 
Denna vecka har inte gått till att göra så mycket än att ha ont, vara på ett konstigt humör och umgås med fina vänner. Har haft lite att göra i skolan vilket har varit skönt och är nöjd med min minimala insatts haha. Är däremot fortfarande lite sur på min mensmage som inte ville vara snäll mot mig i tisdags när jag för en gångs skull skulle gå på min engelskalektion men istället stannade jag hemma hela dagen för att jag mådde så dåligt. Sedan har veckan bara flutit på.
 
Var även ledig hela torsdagen och den gick åt till att plugga lite och ta det lugnt, titta på serier och äta.
Igår hade jag en helt normal skoldag vilket jag inte är van med längre eftersom att mitt schema är sämts. Det är typ den enda dagen då jag inte har någon håltimme i mer än en och en halvtimme.
Direkt efter min sista lektion drog jag och grabbarna som hade haft lektion samtidigt som mig till The Crib för att chilla lite och ta några glas. Det var skönt och kul att få hänga med alla som var där, vi var ett litet gäng från början men sedan slöt fler och fler ihop sig med oss och det slutade med att vi satt hemma hos Olof i hans kök och kastade kort på varandra och lyssnade på musik. Jag kom hem vid halv 2 och var svintrött. Alkoholen hade försvunnit för flera timmar sedan så jag var glad att jag kunde somna lugnt utan att känna att sängen var som en båt på öppet hav.
 
  Ändå idag har jag något av en slags bakiskänsla eftersom att jag har ont i halva kroppen vilket jag oftast brukar få när jag är bakis. Oh well, jag tyckte inte ens att jag var full igår, vad vet jag. :)
Planerna för idag är bara att ta det lugnt. Plugga så att jag slipper göra det på måndag då jag har studiedag och har planerat in ett HP-maraton med Olof och andra som har lust att haka på. Jag är svintaggad och Olof med, vi satt och småpep igår på baren för att vi var så taggade. 
Måste sätta igång på riktigt snart med gymnasiearbetet, har en massa att skriva. Hoppas att vi blir klara snart, vill få det överstökat!
 
Hoppas att ni har en trevlig helg som jag hoppas att jag kommer få! 
 
puuusss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype