Spanska gator

Har precis gjort klart en cheesecake till Tanz, Hanz och Hivve som kommer hit på en liten myssöndag imorgon. Sedan ska jag tvätta kläder och efter det kan jag äntligen börja packa!!! Tre dagar kvar tills vi flyr snön till soliga Barcelona! Hur fort har inte tiden gått? Jag blir typ rädd. Hur satansfort kommer inte tiden gå när vi väl är där och har kul? Åh sluta Gamm! :(
 
Efter skolan i fredags åkte jag direkt till jobbet och jobbade till 22. Kan ni tänka er hur trött jag var när jag kom hem? Men all trötthet försvann när jag fick en mega bamsekram av mor som äntligen har kommit hem från Thailand efter tre veckor.♥ 
 
Nu ska jag sätta mig med en kopp te och lyssna på bra musik och börja plugga till matteprovet som jag har på tisdag. Känner mig väldigt lugn inför provet, tills jag öppnar boken och ser ut som ett frågetecken. Det blir nog några timmar intensiv matteplugg på stadsbiblioteket på måndag. 
 
Haaaddeeee
 
Åh vad jag har saknat de vackra spanska gatorna och mina bruna ben











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype