Onsdag förmiddag.

 
 
Sitter i skolan och får plötsligt ett meddelande på facebook.
 
"Glöm aldrig att jag är din vän, och jag kommer aldrig svika dig. Behöver du något så finns jag där, vill du prata så finns jag där, och oavsett vad du väljer att göra i livet kommer jag vara din vän!"
 
Fina bästa Max. Den som har Max som en vän må va lycklig! Nu blev dagen plötsligt lite ljusare och lättare att ta sig igenom! 
 
Efter skolan idag ska jag ta en promenad med Gamm. (Healthy Gamm). Sedan måste jag hem och plugga gärnet! Imorgon fyller jag 19. Jag hoppas att mamma köper en chokladtårta istället för en frukttårta!!! Varför är det bara jag som bloggar?!
 
Just nu har jag engelska, chattar med Emma om elefanter, en busig Saga som kommer dom sista 5 minuterna och Hanna som skickade en ful bild på sig själv. Ska ha den som bakrundsbild!. Kort sagt, jag gör inge work alls. Kanske ska börja göra något. Hare!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype