Kryssning och sjuk dröm

Tjena. Hade en så jävla sjuk dröm haha. Jag var med i Southpark-gänget, ni vet med Kenny, Kyle, Stan och fettot Cartman. Vi skulle hem till Kenny (som är fattig) och äta cheesy poofs. Sedan så hade Kenny grymt stora påsar med cheesy poofs hemma som var halvt fyllda med cheesy poofs och halvt fyllda med Kennys strumpor. Sedan teleporterades jag till en taxi som jag åker i med min pappa. Plötsligt får han ett samtal av Krusty The Clown som ber min pappa köpa en gubbe heroin till honom. Sagt och gjort så åker vi till plattan för att köpa horse och jag uppmanar min pappa att gå till afrikanerna som står och tuggar vid tunnelbanan men han ber mig hålla käften och vill gå mot drottninggatan. Plötsligt kommer en afrikan med en blå sopsäck och försöker kidnappa mig genom att trä den över huvudet på mig, varpå jag försöker slå honom. Jag vaknar av att jag slår mitt nattduksbord ashårt så jag får ont i handen och sedan ramlade jag ned på golvet xD.
 
Ja just det sedan var vi på kryssning också. Ragge fick stryk av ryssen som inte kunde engelska (vilken ryss där kunde engelska btw), jag ollade Alex, Paolo snarkade, vi söp, jag försökte strula med en milf (jag berättade inte det för er tror jag men nu vet ni) sedan så träffade vi en full finsk kärring som kom fram till oss i rökrummet och sluddrade så in i helskotta. Efter att gjort flera försök att kommunicera med varelsen så leder vi vederbörande sedan till vårat rum där bland annat Rasmus ligger och sover. Jag ber henne gå in och sjunga vilket hon gör, sedan försökte hon hångla upp Ragge xD Rasmus puttade iväg henne haha. Rasmus väckte mig också när jag låg och sov och var asjobbig och sluddrade om någon borttappad Toblerone vilket jag inte brydde mig ett välsignat dugg om men som han sedan hittade. Jävla as <3 Det var en kul kryssning allihopa, och en rolig dröm.
 
Mvh Mr X











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype