craveings

Grejer jag velat ha och suktat efter läänge.
 
Klänningen från Nelly som kostar ca 3000. Vill ha deen. TT___TT Snygg va?! Tänk er denna med ett par höga svarta klackar;)
 
Nike Air Force 1 cashmere canvas. Dessa har jag velat ha länge. Vet inte varför jag aldrig köpt dom dock! Älskar materialet och färgen!
 
Den här toppen från Coco Chanel har jag suktat efter från den dagen då jag hittade den på Tumblr. Vet ej om man kan köpa den dock eller vart. Tänk er denna med sotade ögon och snygga örhängen;)))
 
 
Den här klänningen vill jag verkligen ha. Passar perfekt till en sommardag. Visst är den söt med små ankare också?^^
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype