85 frågor och sedan plugg

1. Are looks important in a relationship? Alltså nej egentligen, men själviskt nog faller jag ofta bara för personer som ser bra ut. Det är väl ofta dem man söker sig till. 
2. Are relationships ever worth it? Ja absolut..
3. Are you a virgin? Ja
4. Are you in a relationship? Nej
5. Are you in love? Nej men åh vad jag saknar att vara kär. Det var så längesen.
6. Are you single this year? HAHA who knows? Har ingen aning om vart jag kommer befinna mig efter juni-månad så vad som helst kan hända, eller hur?
7. Can you commit to one person? Oj alltså den frågan är så svår, det beror helt på. Har varit med en hel del skit som gör att jag har svårt att lita på folk nu för tiden, men är förhållandet verkligen ömsesidigt och jag själv känner att jag aldrig skulle förlora mina känslor för denna person skulle jag nog absolut kunna göra det.
8. Describe your crush lol what heheheh... alltså jag har ju mina minicrushes och det roliga är att de liknar varandra helt ok mycket. men långa, ljusbrunt "långt" hår till öronen typ. fina ögon. verkar roliga och sköna!
9. Describe your perfect mate alltså hahaa.. det enda jag egentligen kräver är att han har riktig humor. att han har lätt att slappna av och vara sig själv. arrogans är ett starkt nej.
10. Do you believe in love at first sight? Njae
11. Do you ever want to get married? Ja absolut!
12. Do you forgive betrayal? Jag har alldeles för lätt att "förlåta" men innerst inne kan jag brinna upp bara jag tänker på det som hänt innan. Men oftast är jag förlåtande på ett halvhjärtat sätt eftersom att jag inte har någon ork att ha någon slags inre konflikt med personen i fråga.
13. Do you get jealous easily? Nej inte direkt, inte på senaste tiden iaf. Blev det jättelätt när jag var liten.
14. Do you have a crush on anyone? Ja nej ja nej, alltså crusch är ett ord man kan definiera på helt olika sätt hahaha!!
15. Do you have any piercings? I öronen yes box.
16. Do you have any tattoos? Nej
17. Do you like kissing in public? Hhahaha vad är poängen med frågan? Man får väl kyssas vart man vill? MEN HAHA påtal om det, råstrul på tunnelbanan har jag lyckats störa mig sjukt mycket på. när man sitter bakom med ansiktet mot och två stycken sitter och strular som in i helvetet aa då kan jag "äcklas" lite av det... men det är väl deras val.
20. Do you shower every day? Ja eller inte på helgen om jag bara stannar hemma. Detsamma på lov. Men annars på skoldagar ja.
21. Do you think someone has feelings for you? Ingen aning faktiskt.
22. Do you think someone is thinking about you right now? Haha jaa säkert min mamma som sitter och misstänker att jag inte pluggar, vilket jag inte gör heller :) eller gjorde det för några sekunder precis hehe.
23. Do you think you can last in a relationship for 6 months and not cheat? Absolut!
24. Do you think you’ll be married in 5 years? När jag är 24, nääe
25. Do you want to be in a relationship this year? Jaaaaa
26. Has anyone told you they don’t want to ever lose you? Ja
27. Has someone ever written a song or poem for you? Min kära syster har väl det någon gång hihi <333
28. Have you ever been cheated on? Nej
29. Have you ever cheated on someone? Nej
30. Have you ever considered plastic surgery? If so, what would you change about your body? Haha alltså nej egentligen inte, men det är ju alltid så att man har en del komplex osv men aldrig att jag skulle operera mig när jag blir äldre. 
31. Have you ever cried over a guy/girl? Ja, det suger.
32. Have you ever experienced unrequited love? Ohja
33. Have you ever had sex with a man? Nej
34. Have you ever had sex with a woman? Nej
35. Have you ever kissed someone older than you? Nej inte vad jag kommer ihåg haha
36. Have you ever liked one of your best friends? Ja
37. Have you ever liked someone who your friends hated? Nej haha!
38. Have you ever liked someone you didn’t expect to? Ja haha
39. Have you ever wanted someone you couldn’t have? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
40. Have you ever written a song or poem for someone? HAHA ohja
41. Have you had sex so far this year? Nope
42. How long can you just kiss until your hands start to wander? Inget jag har räknat förut lol..
43. How long was your longest relationship? En månad cirkus.. lol
44. How many boyfriends/girlfriends have you had? Två :))))
45. How many people did you kiss in 2011? En tror jag, kommer inte ihåg det var fyra år sedan!
46. How many times did you have sex last year? Inga
47. How old are you? 18, fyller 19 i April
48. If the person you like says they like someone else, what would you say? Har ingen major crush men det är väl alltid lite tråk att inte få sina känslor besvarade.
49. If you have a boyfriend/girlfriend, what is your favorite thing about him/her? Haha whoot, men killen ska vara mysig som fan och ha bra humor! Lite som min pappa lol
50. If your first true love knocked on your door with apology and presents, would you accept? Det är typ orimligt plus att jag inte bryr mig om killen vilket är synd för att han var en otroligt snäll kille med fin personlighet men när jag har träffat honom på senaste tiden har han bara varit största douche bagen så känns ovärt.
51. Is there a boy/girl who you would do absolutely everything for? Min syster helt klart!
52. Is there anyone you’ve given up on? Why? Ja, han jag nämnde innan.
53. Is there someone mad because you’re dating/talking to the person you are? Va?
54. Is there someone you will never forget? Ja
55. Share a relationship story. Nej haha, det var ett ganska tråkigt förhållande när man tittar på det nu.
56. State 8 facts about your body Jag är 1.62. Har små öron. Nyklippt hår. Ljusbrunt hår men svarta ögonbryn. Har aldrig färgat det. Små händer och fötter.
57. Things you want to say to an ex Det är lugnt.
58. What are five ways to win your heart? Humor. Mat. Ej känslokall. Ej arrogant. Luktar gott.
59. What do you look like? (Post a picture!) 
ahahahaha så här va. :)
60. What is the biggest age difference between you and any of your partners? Typ några månader ahah.
61. What is the first thing you notice in someone? Kläder och ansikte.
62. What is the sexiest thing someone could ever do for/to you? hahahahaha
63. What is your definition of “having sex”? Ha sex
64. What is your definition of cheating? Vara otrogen
65. What is your favourite foreplay routine? hahahah
66. What is your favourite roleplay? ahahahhaha
67. What is your idea of the perfect date? Mysmiddag, någon härlig film och bra prat om allt möjligt! Nervösa men inte stela, bekväma i varandras sällskap. Säkerhet.
68. What is your sexual orientation? AJ LAJK MEN
69. What turns you off? Som tidigare skrivet, arrogans. Alla har brister och folk som inte förstår det själva och försöker se ner på en hela tiden är så fel. 
70. What turns you on? Gosh jag har skrivit det typish fem gånger vad är det här :)))))))))))
71. What was your kinkiest wet dream? hahahahha kommer inte ihåg
72. What words do you like to hear during sex? äru kåt eller
73. What’s something sweet you’d like someone to do for you? Mat, god mat när jag är sur och hängig. 
74. What’s the most superficial characteristic you look for? Som alla gånger förut: Lång. Fint leende. ÅH som Tanz också älskar; stora fina händer aka Knäckebrödshänder. Ingen fattar men ah, ;) Tycker om mukkler på armarna, i'm sari. God parfym åh så najs. 
75. What’s the sweetest thing anyone’s ever done for you? Åh när jag opererat knäp och mina fina tjejer kom hem till mig med choklad och skvallertidningar hahahahaha skrattade bra då men det behövdes!
76. What’s the sweetest thing you’ve ever done for someone? Köpt en massa födelsedagspresenter yo.
77. What’s your opinion on age differences in relationships? hahaha gud det finns så mycket man kan dra upp orkar inte säga allt, men tror att de flesta tycker detsamma.
78. What’s your dirtiest secret? ;))
79. When was the last time you felt jealous? Why? Kommer inte ihåg
80. When was the last time you told someone you loved them? Det var väl nyligen med mamsen eller nån kompis när jag var packad. Kanske på Max fest till nån av kompisarna vad vet jag.
81. Who are five people you find attractive? Tycker alla mina kompisar är snygga
82. Who is the last person you hugged? Mama
83. Who was your first kiss with? Haha familjekompis kusin
84. Why did your last relationship fail? Det var inte ömsesidigt från min sida
85. Would you ever date someone off of the Internet? No idea..











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype