2014 my long gone baby

Hur har ditt år varit? Lite upp och ner, som vanligt I guess. Jag försökte ha höga förväntningar på detta år men det var inget år som jag kan minnas som speciellt. Jag gjorde saker jag aldrig gjort förut och det gör man varje år. Men jag är fortfarande nöjd, jag har haft värre år där jag till större delen mått dåligt och år 2014 vägde de bättre dagarna upp de sämre, ja det gjorde de verkligen.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fyllde 18, drack legalt (lol), var på klubben som resten av alla andra 18åringar, Summerburst, Olofs landställe, skaffade mitt första jobb och jobbade under sommarlovet, ororat mig som satan för min framtid och säkert en massa till.
 
 
 
Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag tror inte ens att jag hade något.
 
Tror du att år 2015 kommer bli bättre? Jag hoppas verkligen det! Jag ska plugga så att det brinner i huvudet och så att jag går ut med bra betyg! Ska försöka jogga mer med pappa. Älska mina vänner mermermermermer för varje dag som går. Åka till Paris med mina favorittjejer. Gå på tusen studentskivor. Ta studenten. Ni vet allt det där som man gör sista året i trean och så vidare. Sedan är jag fri. Jag tror verkligen att 2015 kan vara ett av dem där åren som jag kommer minnas och le åt som en galning.
 
Blev du kär i år? Nej tyvärr. Hade mina minicrushes och har hållt hårt i vissa sedan ettan lol... Men nej jag blev inte kär i år heller haha.
 
 
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 23/4, 13-14/6 (Summerburst), veckorna i juli som jag var i England med pappa&Co, de dagarna vi var på Olofs landsställe, första dagen i trean på Bromma Gymnasium, och en massa typ när kompisarna fyllde år och ja resan till Las Palmas också 20/12-27/12 och självklart nyår! 31/12
 
Vad spenderade du mest pengar på? HAHA skor och mat
 
 
Bästa köpet? Typ mina höga vita Nike Air Force (god I love em') och kanske mina Timberland. Sen all mat också. Det toppar nog listan.
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2014? Alldeles för många som jag inte orkar skriva men har totalälskat Coldplay, Queen B och Sam Smith detta år.
 
 
Har du haft ett förhållande under 2014? Nej hihi
 
Bästa minnet från 2014? Oj gud men ja Englandsresan, Olofs landsställe, Las Palmas.. och en massa fina skrattstunder med mina fina vänner. 
 
 
Favoritprogram på TV? Tittar ju inte på TV särskilt ofta men Nettan och HBO har varit bröder med Suits, Game of Thrones, Peny Dreadfull och sedan andra som American Horror Story, True Blood, The 100, The Killing och säkert fler andra som jag glömt.
 
Vad fick dig att må bra? Att jag äntligen fick börja Psykologikursen nu i trean som jag verkligen totalälskat och kört hårt som fan i. Mina fina vänner som varit bäst! De resor jag vart på. All mat jag ätit. Varmt väder. Bra betyg. Lärare som varit hur gulliga som helst och verkligen brytt sig om vår klass, detta för att vår klass har haft otur under ettan och tvåan med lärare och nu första terminen har vi fått så mycket stöd och hjälp vilket har varit värt GULD.
 
 
 Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Nej men en tjej jag kände förut blev det och jag tyckte det var otroligt häftigt och spännande att få se hur snabbt allt gick och hur söt hennes barn blev! Blev lite småtagg själv på att få barn om typ tio år haha!
 
 Är du något du saknat 2014 som du vill ha 2015? En pojkvän ahahah, för alltid sakna en pojkvän. Är så lonely och vill bara krama och kyssa någon som jag är så förbannat förälskad i. Är så avundsjuk på mina kompisar som har funnit fina pojkvänner 2014.
 
 
Största misstaget? Att klubba när jag var förkyld. Jag hade så jävla ont i halsen och min röst var borta under en hel vecka. Alla kollade snett på mig i skolan hahaha! Har säkert gjort en del misstag som jag inte kommer på just nu, men just då mådde jag så jävla dåligt. Fick be folk beställa åt mig för att jag inte skulle kunna höras med min stackars röst ahah..
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Massa har gjort mig glad men just min Psykologikurs har gjort mig grymt glad eftersom att det är något jag brinner för och vill fortsätta med efter gymnasiet. Har fått grymma resultat vilket visar att det är något som jag kan fortsätta med i framtiden!!
 
 
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? Gladare helt klart. Vet dock inte varför. Det mesta gick bra.
 
Bästa boken du läste i år? Åh, hela Divergent-serien var gryyyyym.
 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hahahah en pojkvän och bättre resultat på Engelskan.. Trodde jag skulle göra bra ifrån mig men tappade lite när jag insåg att jag inte var lika bra som jag önskade att jag var.
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2014? Svart..? Otroligt blandad iaf. Har inte tagit på mig någon riktig stil utan kört på det som jag känt mig bekväm i.
 
 
 
Vilken kändis var du mest sugen på? HAHA många men absolut Harry Styles. Jamie Blackely från If I Stay, Theo James från Divergen, Alexander Skarsgård från True Blood namnamnam och massa fler.
 
Vem saknade du? Har inte saknat någon sådär på riktigt. Har saknat min mormor lite då och då eftersom att vi inte träffas så ofta och jag inser varje gång som jag träffar henne och jag tycker om henne så otroligt mycket!
 
 
De bästa nya människorna du träffade? Oj haha har träffat en massa nya men det är ingen som tagit en stor plats i mitt liv. Men de jag har träffat har jag tyckt mycket om iaf!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Gör bättre ifrån dig.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype