sure thing

 
jag vet inte om jag har någon slags superdålig otur över mig just nu,
men just när jag blivit frisk från min snabba kräksjuka drar jag på mig tovas förkylning. mitt immunförsvar och jag är inte kompisar. inte alls bra kompisar. orkar inte..
i alla fulla fall så har jag varit hemma både idag och igår och mått stöööört dåligt. igår mådde jag som värst, sov till klockan ett då pappa kom hem en snabbis med sina polis-kompisar bara för att säga hej och sedan låg jag och halvslumrade i pappa och jennys sovrum med sofia som min myskudde. 
    det som suger allra mest med att vara så här sjuk som jag är nu är att det pendlar vilket gör att man tror att man börjar bli frisk vid ena tillfället och sedan bara ville sova resten av sitt liv vid det andra tillfället. samma sak med min feber som jag hade under natten som gjorde att jag inte sov ett dugg. till en början ligger man och skakar av köld, sedan brinner hela kroppen och till sist känner man sig dygnsur av kallsvett som på något sätt känns varmt. kroppen är så förvirrad just då, hahah.
 
imorgon ska jag förhoppningsvis åka hem till kära alven och skriva på gymnasiearbetet, vi är nämligen lediga både idag och imorgon så vi försöker utnyttja tiden på ett bra sätt haha. hade lite panik när jag hade HP-mataron med olof istället för att att plugga en massa, ibland så lyckas jag inte inse vad jag ska prioritera. till helgen ska jag försöka skriva på min psykologiuppsats också som jag är tillräckligt stressad över eftersom att jag bara har skrivit en halv sida. jag har dock två veckor på mig men det känns som att hon kräver väldigt mycket av en då, hehe...
 
hoppas att ni slipper alla dessa vintersjukdomar som jag har dragit på mig so far.
 
puuss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype