Sista sportlovet

 
Mitt lov var lite segt i början men nu har jag varit bakis och full fyra dagar i rad (Vilket också är lite segt) eftersom att jag inte har pluggat eller sökt jobb..
 
Jag har dansat nästan varenda dag, spytt i tc, och spytt i ens toalett ,hånglat med en tjej i kön till toaletten på Theodoras, druckit för mycket öl och vin, Badat bubbelbad på en hemmafest och haft vattenkrig. Jag har suttit uppe tills klcokan 6.00 på morgonen och berättat spökhistorier i en främlings hus. Jag har låtsas vara i venedig när vi egentligen var på någons takterass i Hby. Har fått nya vänner och hittat tillbaka till gamla vänskap. Jag har ätit asiatiskt tills jag va nära på att spy och ätit kladdkaka med Erica. Det är bara lite av vad jag gjort men jag har helt börjat leva igen! Men snart dör jag för på måndag börjar skolan igen! Har inte rört på mig någonting detta sportlov, bara dansat och sprungit upp för alla rulltrappor som är avstängda typ!
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype