Mitt liv är lov

Heellloo Bloggen, long time no see!

Har varit upptagen med jag vet inte vad hahaha nej jag har bara inte orkat skriva sorry. Det är sportlov och för mig är lov=jobb=para. Sitter faktiskt på tuben på väg till jobbet nu. Jag är så trött!! Satt uppe till fem och försökte klara av en bana på candy crush åt min syster. And I did it ;)

Sportlov ja juste. För mig är det ingen skillnad förutom att jag jobbar på vardagar. Jag har alltid lov. Mitt liv är lov. 

Har haft det superbra hittills. Juste omg måste berätta!! Jag var på Collage i onsdags och gissa vilka jag träffade där?? Jasse och Ylva från PH!! Nu kan jag dö lycklig hahahahah!

Okej vad har jag gjort hittills på lovet? I fredags planerade jag och min syster en mysfilmkväll tills Joel och Alex kom och hämtade mig och vi kollade på film och åkte runt med Joels nya bil. Så kul!! 

I lördags var det hemmafest i Väsby som gällde. Så sjukt långt men så värt!!! Vi hade en liten Magaluf-reunion då vi var där med killgänget som vi träffade i Magaluf. Lite synd att alla inte var där bara men alla vi lär väl träffas snart ändå! Dansade som galningar och fick massa Magaluf-feelings. Hade hur kul som helst. Även på vägen hem då Joel körde oss hem, eller först donken sen hem. Bra kväll!

Söndag var tråkig. 

Måndag jobbade jag och efter jobbet var jag hos Alex och chillade. 

Nu blev det här väldigt långt så jag slutar nog här. Cya later alligators

You can stand under my umbrella
Ella Ella ey ey












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype