Matlagning

Hello! Är det bara jag som får hem tidningarna Hemlagat och Smakfullt från Coop och Hemköp med massa recept? Jag samlar typ på dom, för det första är tidningarna gjorda av speciellt papper, för det andra så är den skitsnygg och för det tredje börjar man typ dreggla när man tittar på bilderna. Brukar ialafall läsa dom direkt när dom faller ner i brevlådan, man hittar massor med inspiration. Efter att ha tittat på Sveriges mästerkock blev jag sjukt sugen på att laga något gott (mästerkocken Tanzila), så jag bläddrade bland tidningarna och fann Gnocchi Gratinati! Så ikväll ska jag laga det till middag!!!
 
 
 
 
 
 
Gnocchi Gratinati
 
 
 


hivvenation    •     •  

Gnochi gratinati är det godaste som finns!!!!!!!!!!! #teamgnocchi










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype