Lost

Hola amigos!
 
Ja, jag lever. Har varit hemma sen jag kommit tillbaka från Barcalona. Inte orkat dra mig till skolan eller ut genom dörren, eller jo, gick till donken för att köpa mat någon gång. Fråga mig inte vad jag har gjort de här dagarna jag var hemma, jag har ingen aning. Men nu är jag back on track. Har varit på museum med skolan idag och sen åkte jag till jobbet och jobbade till 22. Dutti flicka
 
Nu ska jag sätta mig bekvämt i min trasiga stol och leta efter en mysig film att kolla på och trycka i mig chips, godis, cola, glass, choklad och spanska nötter. Puss
 
Ps. Ett Barca-inlägg kommer, jag lovar!
sneak peek
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype