life is a highway

 
Denna helg har gått åt till att recovera från min dunderförkylning som jag fortfarande har idag men mår mycket bättre till skillnad från i onsdags då jag knappast kunde stå upp..
 Tyvärr har jag smittat Sofia så har lite skuldkänslor haha, hon har precis blivit fri från en tråkig knäskada som var hur löjlig som helst egentligen eftersom att hon halkade och slog sig. 
Nu ligger hon nerbäddad i soffan med en blöt handduk på huvudet och slumrar om en massa konstiga saker som man egentligen inte tänker på om man inte är hög, full eller har feber haha.
 
Har bara gått ut två gånger under den här helgen, och det var bara idag då jag gick på kisspromenad med Love. Det var skönt att få komma ut och andas kall och frisk luft, efter att ha legat inomhus i typ 24 timmar haha.
Vädret idag var uuuunderbart och det är så vackerrt i Alvik vid vattnet när det är sånt väder, just på vintern. Blir alldelles lycksalig när jag såg hur solen sken som den gjorde idag. Hoppas att det fortsätter så hela veckan!
 
Vet däremot inte om jag ska till skolan imorgon. Har bara en lektion vid halv ett så får se hur jag mår, mår alltid bajs på kvällarna för att då har jag förbrukat typ all energi jag har i kroppen för har någon slags överhyperenergi just nu hahaha mamma kommenterar det jätteofta för är typ som en sjuk duracelkanin..
Oh well, hoppas att jag kan gå i alla fall! Vill träffa kompizarna plus att jag måste ge alla skivbiljetter till alla andra i klassen.
 
Hoppas att ni har haft en skön helg!
 
puuss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype