hejkompez

 
Börjar dra på mig en riktigt skön känsla just nu. Den kommer, jag känner det verkligen.
Börjar verkligen komma igång med mina arbeten. Stressen är inte alls lika stor, har den under kontroll.
Musiken jag lyssnar på nu för tiden är inte uttjatad och tråkig. Vädret är UNDERBART.
Saker börjar verkligen ta fart nu och snart är nästan allt över känns det som.
 
Fick pengar idag för en fest jag jobbade på och det kändes så jävla bra för trodde inte att jag skulle få så mycket så blev helt hyper, för har haft lite pengastress över skiva, flak och mobilräkning men nu är allt typ under kontroll vilket jag själv tycker är så skönt för hatar att inte ha något över till sådant som jag faktiskt själv vill lägga pengar på ahahahah..
 
Men men.. ska jobba på söndag så det blir lite mer paraflow tills mars/april! Måste verkligen jobba en massa så att jag inte är pank inför alla skivor lol..
Har förresten tittat på ett nytt jobb som jag är rätt sugen på plus att jag tror att jag har en ganska stor chans där så ska skicka in mitt CV så snabbt som möjligt!
 
haaaaadeeeeee *gamm voice*
 
puuss
 
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

hahahaha haddeee lätt som ett pläääätttt










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype