Glitterregn

Minus en grad men känns som femton minus. Blåsigt, kallt och halt. Jag som är viking och inte brukar frysa frös nästan ihjäl igår natt. Men fortfarande var det minus en grad. Sick. Mamma var orolig att jag skulle bli för full och halka och slå huvudet i marken på vägen hem. Men jag blir ju aldrig för full så hon var lugn.
 
Helgen flyger förbi. Som vanligt. I lördags blev det några öl på Retro och donken på väg till tuben och sedan åkte vi hem till Alex och myste med Elvis (Alexs sura katt som brukar vara snäll) och åt pizza. Idag fick det bli en tvätt&städ-dag. Jag blir glad av att städa mitt rum men mamma blir nog gladast. :)
 
Vi ses på mattelektionen 8.20. Eller?
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype