Black monday igen

 
Sitter du som jag? I kaoset som var. Natt blir till dag.
Tänker du på mig, som jag tänker på dig? 
Lyser stjärnorna lika starka i din del av stan? Låter du dina tårar som mina falla ner i ett hav?
Saknar du mig, så som jag saknat dig? 
Vill du kyssa min nacke, så som du gjorde förr?
Höll min hand när kylan alltid kom.
Sitter du som jag i kaoset som var? Natt blir till dag.
 
Och jag undrar om du, som jag, har hjärtat i halsgropen och räknar upp varje gång du sa, att denna gång blir det du och jag.
 
En dag sa jag att det inte spelar någon roll, för någon gång kommer alla solar försvinna. Vad blir det av oss sa du då. " Om du håller i tillräckligt hårt, tillräckligt hårt skiljer inga solar oss åt."
 
Sitter du som jag? I kaoset som var. Natt blir till dag.
 


hivvenation    •     •  

Tanz är bezt hezt










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype