Behöver ej läsas

 
Behöver verkligen skriva av mig. Det är så mycket i mitt huvud just nu. Insåg nyss att det är mars nästa månad vilket betyder att gymnasiearbetet ska in(har inte ens börjat). Jag ska hinna göra minst tre prövningar. Det är bara massa små saker som att behöva gå till UMO i veckan för att byta p-piller eller fixa bibliotekskort till större saker som att betala biljetterna till skivan. Det är bara så rörigt och det blir inte bättre av att ha åldersnojja med tanke på att jag faktiskt är 19 år nu och inte har jobbat en enda gång. Min mamma gifte sig när hon var 19?! Och här sitter jag och känner mig som 15 och gör absolut ingenting bra. Gör ingenting varje dag utan skjuter upp allting och låter det samlas i mitt huvud. Tjejen på bilden är jag i min drömvärld. Ligger och drömmer i en harmonisk värld.
 
En positiv sak är att vi har bild imorgon och jag är så himla glad över att vara tillbaka till skolan!! Det är en så himla positiv energi när man flamsar runt med vännerna. Ska även fixa gymkort och gymma med Erica och Saga på fitness 24 där även alla mina vänner gymmar typ. Jaja nu ska jag skriva ner saker jag har att göra så att min hjärna kan vila lite och tvinga Gamm att lägga upp bilder från Barca!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype