2015-02-23

 
Sportlovets början har mycket bra so far. 
I lördags drog jag och syrran in till stan för att käka och sedan titta på Cirkeln. Grymt bra, rekommenderar den starkt! Fick verkligen chills vid vissa tillfällen i filmen, grymt mäktig ibland!
  Igår kom mamsen hem från London, man lyckas alltid sakna henne mer när hon är utomlands även fast jag träffar henne vartannan vecka så borde vara lite avttrubbad på något sätt.
Fick en god parfym från Kenzo för att jag och syrran var hundvakt under veckan. Very greatful, luktar så gott!
 
Idag träffade jag Tanz och Hivron och vi åt på Kinamuren tills Tanz var så mätt att hon inte kunde få fram riktiga meningar och försökte få oss att åka taxi hem. Hell no, är snål med pengarna nu hahaha!
 
Följande dagar kommer antagligen bara gå till att plugga en massa och ta det lugnt. Är ledsen eftersom att jag precis såg absolut sista avsnittet av True Blood, serien var verkligen megabra och sorglig tillslut men älskade ändå slutet så det var bra!
 
Håller på att titta på lite outfits som jag kan ha på min skiva hahah
 
puuuss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype