now i know i don't need him

hjärtat lättar lite för var dag som går.
tar verkligen dagarna som de kommer och känner att det blir bättre. trots att det fortfarande svider lite när man tänker på ett visst tillfälle eller en extra detalj man tyckte så mycket om. den där lilla klumpen i halsen sväller upp och sedan måste man skälla ut sig själv och nypa sig i armen för att skaka av sig det.
det kommer igen, kärleken alltså. jag vet det. jag vet bara inte när vilket suger apballe för jag älskade känslan att vara uppvaktad och omtyckt. att någon faktiskt ville vara med en på det sättet. 
 
idag var min sista dag på jobbet, ja tack!
på lördag gifter sig pappa och jenny och shit, jag är inte förberedd någonstans. 
ska dra till vällingby imorgon för att växla pengar, sedan hämta tova från hennes dagis och sedan blir det lite fölsedagsmiddag hos jasminos. resten av gänget som är där ska dra ut men jag ska upp vid 7 på morgonen så jag kände att det var något jag kunde offra. får ta det i barcelona istället hehe. ;)
 
idag drog gamm och tanz tillsammans med carl och vilmer till kos och jag är superavis för vill också åka iväg med dem, har haft det så otroligt roligt med dem de senaste månaderna som vi börjat hänga. en positiv sak åtminstone efter det hela andra haha. 
men men det får bli tills nästa resa istället! vi är ändå borta under samma vecka så det är skönt, då slipper jag gå och dra mig här hemma medan de är borta och super skallarna av sig.
 
måste fixa om designen på bloggen snart. vi har haft den alldeles för länge nu. brb likz.
 
puss!
 
 ett av de mysigare ställena på gottilandet.


Tanzi    •     •  

Finiis










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype