Torsdagslista

Vad är ditt allra första minne?

Mitt allra första minne är nog när jag satt på en äng i Falun med min familj och åt glass. Det fanns en jättestor hund som hette Brutos, jag minnas att han slickade av glassen ur mitt ansikte typ. 

Vilket är ditt senaste vackraste minne?

Det var nog när jag och Saga var i Vilmers skog förra veckan och solen lyste in bland träden. Vi såg en sovandes humla i ett träd,  och en fjäril, vi var omringade av blommor och luften doftade mossa och barr. Det var en liten vacker stund tycker jag!

 

När gjorde du senast bort dig?

Det var nog i Amsterdam när jag läste kartan fel jättelänge och lekte smart, var så stolt, vi gick åt helt fel hållxD

När var du senast lycklig?

För en sekund sen (Erica sitter bredvid mig och viskar i mitt öra) hihihi

 

När grät du senast?

Grät på Gamms soffa igår när hon gjorde lasagne med mor, kommer inte ihåg varför dock.

Vilken var din senaste konversation och vad handlade den om?

Min sensate konversation var med Erica och handlade om bloggen!

Vad lyssnar du på för tillfället?

Klassens mummel

 

Dina tre bästa tips för att ta sig igenom en tråkig veckodag?

* Fixa dig varje morgon, jag tycker att dagarna blir mycket bättre när man känner sig snygg!

*Fixa en helt ny spotify-lista med nya och energiska sommarlåtar!

*Häng med dina vänner från morgon till kväll!

Var skulle du helst vara nu?

 I en djungel på Hawaii!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype