spring nights

Saknar du någon just nu? Jaa saknar min kompizar, har inte sett dem på nästan en vecka nu!

Har du ett par rosa string? Yes sir would you like to try em'?

Vem var den senaste du pussade? Mamsen hon behövde en.

Gillar du någon nu? Njae det finns någon sötnos man kikar extra på, men inga känslor som jag kan sätta fingret på direkt ;)

Vad gjorde du inatt? Sov för att jag är en pussy som inte orkar stanna uppe längre än till elva hahahha. 

Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? Absolut! Skulle aldrig klarat av att vara gravid i den åldern jag är i nu utan stöd från mina föräldrar.

Hade du blivit glad om din kille friat till dig? Too soon men alltså är loner så det är en irrelevant fråga ;))

Klackskor eller sneakers? Sneakers all the waaayyyy

Kjol/klänning eller jeans? Jeans!!

 

Äkta hårfärg? Ja tack! Hatar fula utväxter

Nuvarande hårfärg? Ljusbrunt med en släng av guld för att mitt hår är fab. Nejmen oklart annars. Inte blont inte brunt

Frisyr? Utsläppt! Tycker inte om att ha uppsatt "offentligt" :s

Skostorlek? 37 hade 38 förut tror seriöst på att mina fötter har krympt de senaste åren.

Civilstatus? Singel sedan långt tillbaka haha!

Har du någonsin vart kär? Yes.

Tror du på kärleken? Ja varför inte? 

 

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja! :)

Har du någonsin krossat någon annans hjärta? Tyvärr ja.

Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Haha då jaa.

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej absolut inte

One night stand eller förhållande? Förhållande, är alldeles för ensam just nu lol

Vild fest eller romantisk hemmakväll? Just nu är jag på humör för en romantisk hemmakväll imorgon kanske det lutar mot en najs kväll ute på dansgolvet vem vet..

 

Telefonkontakt eller face to face? Face to face helt klart. Var sämst på detta förut men har tagit tag i mig själv och det är så mycket skönare att prata med folk utan att vara orolig över att inte veta om den sitter och ljuger över telen. Usch.

Har du någonsin velat ta livet av dig? Nej aldrig!

Har du någonsin gått på bio ensam? Nej men är grymt taggad eftersom att när jag vill gå på en film sjukt hemskt gärna måste jag planera som en galning med mina fina vänner<3333 hur var och näääär vi ska kunna gå på den så att alla kan följa med. Det suger balle för att jag vill se den på en gång oftast. Har aldrig tålamod när det gäller bio punkt

Är du glad? Ja det är jag även fast jag har en hög med plugg som jag måste ta i tu med haha...

Har du någonsin blivit jagad av polisen? Pappa är aina, är jagad hela tiden hahaha. 

Har du hund? Jaaaa min fina vovvsing Love världens bästa

Tror du på spöken? Ja och nej. 

 

Skulle du vilja väga mer? Nej faktiskt inte. Tycker att jag ligger på min limit just nu.

Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej klockan är snart halv elva på morgonen och jag ligger fortfarande är sängen. Är till och med hungrig efter frukost just nu.

Kan du låta bli att prata i fyra timmar? Ja hört talas om Sims - eller seriemaraton?

Kan du vara på en fest utan att dricka? Sure thing! Skönt för en gångs skull så att man slipper vara bakis och komma ihåg typ ALLT som hände under kvällen/natten












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype