skiva och lov

Äntligen påsklov, puuh!
Det vankas mycket plugg men även en del vila. Måste få tillbaka energin för alla prov och annat seriöst som kommer efter mitt allra sista lov. Shit.
 
I onsdags var det alltså dags för Skivan och oj vad jag inte var taggad eftersom att jag kräkts två dagar innan.
MEN! när jag väl träffade tjejerna och vi började pyssla ihop allt till vår middag med klassen och alla föräldrar blev det en helt annat energi och vi var så stressade för att allt skulle bli så bra som möjligt.
 
Middagen blev sjukt lyckad även fast jag hade en känsla av stress under hela middagen som gjorde att jag trodde att jag redan var berusad efter en fördrink och en halv flaska cider haha!
Jag tror inte ens att jag var redigt full under hela kvällen/natten eftersom att jag innerst inne fortfarande mådde dåligt.
Klassen var så nöjd och föräldrarna hade kul och jag och tjejerna var så nöjda med vår insatts och slutresultatet. En speciell applåd till Jasmine och Becca och Alven lite som kämpade med rimmen. Jag och Josse tog på oss pysslingsuppdraget istället och pimpade tallrikarna med stjärnor som ramlade av under skivan men som var fina så länge de satt på!
 
Skivan blev verkligen såååå lyckad. Det kom grymt med folk och dansgolvet var fullt och musiken var grymt bra anpassad till vårt tema samtidigt som housemusiken pumpade på tillräckligt mycket.
Jag fick ett mindre bra slut eftersom att jag trodde att jag tappat bort mitt bankkort och tappade lusten till att ha kul. Kom på även då att jag var sjuk vilket gjorde att jag ville kräkas och sova samtidigt. Hittade tillslut mitt kort i plånboken jag hade under hela kvällen, kortet hade smitit undan till en liten lömsk ficka men var glad att det inte var borta och att jag slapp spärra det för att inte bli av med pengar.
 
Tog för första gången nattbussen hem tillsammans med Lucas och vi fick leta ett tag efter hållplatsen men hann med bussen utan några problem.
 
Dagen efter fick vi även hämta våra studenmössor och jag är sååååå nöjd med min, den är superfin och jag är taggad till tusen inför studenten. 
 
Igår åkte vi upp till Falun och det är alltid skönt att komma ifrån storstadsbruset och det trista vädret. Är det mulet i Falun är det en helt annan atmosfär eftersom att det verkligen känns att luften är renare. Man är mer öppen för glatt humör även om det är mulet än om man varit hemma i Stockholm haha...
Överväger däremot inte att flytta hit haha, skulle dö av tristess.
 
puussss
 
 
 
 
 
 
tack för bilderna becc kommer inte att betala för att jag snor dem <333











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype