saker jag tycker om och saker jag tycker mindre om

1. Att dricka och vara med mina allra närmsta vänner samtidigt
2. Att vara full, hungrig och trött som satan men kan inte somna
Från i torsdags när jag, Becc och Jass var på la bio. Var tvungen att springa till Hemköp för att köpa godis, aldrig i livet att man lägger ner en massa pengar på biogodis. Onödigt dyrt </3
Jass var söt som vanligt <3
Oscar kom till min tillfälliga frisörsalong inne i Teos rum och fick en halvhjärtad inbakad fläta. Success
Vi är alltid söta tillsammans
<33333
<33333
Lucas och jag var partners in crime under kvällen <3
Nä vi var inte så snygga sorry :/











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype