2015-04-09

 
Har fyllt upp mig själv med någon slags inre lycka för att det känns som att jag har allt inom kontroll och så många roliga saker kommer snart att hända och jag är så galet taggad på allt.
Inte ens högen med plugg som jag har lyckas nå mitt huvud just nu.
Känner mig inte förberedd för ett enda skit med har ingen panik eller stress över huvud taget. Det är så skönt.
 
Oh well, ska på bio idag och titta på Insurgent tillsammans med Becc och Jasmine. ÄNTLIGEN får jag se filmhelvetet efter massa om och men. Har väntat i mer än ett år nu och jag hoppas verkligen att den är bra för dem som sett den har sagt att den vari grymt bra så har höga förhoppningar för boken var grym och förra filmen likaså!
 
På lördag väntar en dag fylld med jobb och sedan ska jag till Teo och träffa flera andra vilket ska bli trevligt! 
 
Nästa vecka händer det en massa. En del kul och en del mindre kul haha men så är det alltid. På måndag blir det Vilmers skiva tillsammans med Tanz, Gamm och Co. Ska bli grymt kul plus att jag aldrig varit ute tillsammans med Tanz och Gamm hahahaha det är knäääppt, har bara varit ute med Gamm.
 
Aja sen fyller Gamm år på torsdag. Alltså... Snorungen fyller 20 ÅR!!!!!!! Najnajnaj hon kommer alltid vara 14 år i mina ögon hahahah!
Oh well det ska firas stort!!
 
Har en massa prov och inlämningar så är inte det minsta taggad för själva skolan förutom att få träffa klassisarna. Har mitt första nationella på tisdag vilket inte ligger på den bästa dagen då jag garanterat kommer vara bakis och äcklig. Yay..
 
Aja hoppas att det blir en najs vecka ändå!
 
puuusss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype