-

Jag vet inte ens om jag borde skriva detta på bloggen men jag måste ändå informera och få ur mig allt.
 
Igår fick jag reda på att en klasskompis gått bort i en olycka i tisdags. 
Själva beskedet kom som en chock och det hela känns fortfarande otroligt overkligt.
För mig är detta helt nytt. Har aldrig haft någon så här nära som försvunnit från jorden.
 
Gårdagen var tuff. På morgonen var allt som vanligt, jag tänkte på Gamm som fyllde 20 år och var glad för hennes skull. Var sur och irriterad för att jag inte kunde komma fram till vad jag skulle ta på mig. Tänker på psykologiprovet jag skulle göra. 
 
Från 0 till 100 så där snabbt.
 
Jag tänker fortfarande att han bara är hemma som vanligt eller att han rest bort och aldrig kommer tillbaka. Så känns det. Jag är otroligt ledsen och förvirrad och har ingen aning om vad jag ska ta vägen men jag är glad att jag har mina klasskompisar som stöd och vi var med varandra hela skoldagen igår och stöttade varandra.
 
De två sista månaderna i skolan kommer inte på något sätt vara normala. Tanken om att en vän inte existerar längre kommer alltid att gnaga i bakhuvudet.
 
Mina tankar går till hans familj och släktingar.
Vila i frid fina du.♥


Tanzi    •     •  

<333333










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype