you can't treat me like you treat them, i am the créme de la créme

Sitter med en blöt fläta mot min rygg och njuter av Coldplays "nya" album. Har lyssnat på igenom det förut men nu finns det äntligen på Spotify och jag kan inte låta bli att älska dem, än en gång.
 
Har läst igenom vårt religionshäfte och kan nästan ingenting. Lyckas ändå inte riktigt bli stressad, jag har iaf läst igenom det och imorgon blir det att försöka läsa igenom det lite mer flitigt och plugga till franskan som är tills på onsdag.
 
Helgen blev tråkig men skön. Slapp jobba nu när jag har varit sjuk i över en vecka och inte kunnat prata haha. Det blev att träffa Keno, Alva och Johan på lördagskvällen och bli full och gå hem från Solvalla halv ett på natten. Var vettskrämd och sprang nästan hem på slutet. Övningskörde innan och var så fruktansvärt frustrerad för inget funkade på slutet. På söndagen åkte jag hem till Josse vid 12 tiden för att skriva på vårt geografiarbete och det gick grymt även fast vi fastnade vid några tillfällen men det flöt på. Drog hem med regnet i nacken och ett jävla åskväder över mig.
 
Idag regnade det hela dagen också och kände mig ful, men hade två lektioner så det gjorde inte särksilt mycket, 80% av skolan slapp se mig. Imorgon startar jag skoldagen klockan 8.15 med en 1½ timmes lång engelskalektion, önska mig lycka till.

puuuss
HAHAHAHAHAHAHAHAHA är ledsen att jag inte kände Tanz när hon var liten 
Fick igån gamla datorn och hittade en massa gamla godingar, året var 2011 och allt va najs
Ny kompis
Gammal kompis, Alva min Salva











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype