Top five

Hola!
Jag är ledig imorgon och när jag vet att jag kan sova hur länge jag vill nästa morgon så går jag och lägger mig så sent som möjligt. hahaha! I skrivande stund är klockan kvart i två, natten är ung.. Jag älskar sena nätter. Kan sitta i flera timmar och göra allt och inget. Idag har mina timmar gått åt att kolla på gamla bilder på datorn och lyssnar på bra musik. Under dessa timmar har jag upptäckt att jag har gått på hyfsat många konserter under de senaste åren.. Här får ni se mina topp 5 bästa konserter jag har varit på. Enjoy!
 
Vi börjar med femte platsen...
 
5. Avicii, Tele 2 arena, 2014
Sveriges och en av världens största DJ. och så gick han på Östra så man är ju extra stolt hehe. Jag var där med Joel och Kareem och house är ju inte deras favorit musik kan man säga men jag fuckade ur och hade superkul ändå. Hahaha! 
 
 
4. Summerburst, Gärdet, 2014
Summerburst är ju egentligen en festival men det är ju som att gå på flera konserter på 2 dagar. Två sjukt roliga dagar att starta sitt sommarlov med! Härliga människor, dans och bra musik (om man gillar house haha) I år var det riktigt bra artister också, som t.ex. Martin Garrix, Hardwell, Dada Life, Calvin Harris och David Guetta. Vi får se vad de har att bjuda på nästa år!
 
 
3. Veronica Maggio, Gröna Lund, 2011
Tre år sedan men den konserten har jag aldrig glömt. Jag skrek och sjöng med, så högt och så falskt jag kunde, varenda låt. Jag minns fortfarande hennes guldiga paljettjacka och hennes vackra röst åh gud så bra hon var! Jag tror jag fällde en tår och det var så värt det!
 
(Jag hittade inte mina egna bilder så jag har lånat bilderna från min vän google hehe)
 
Jag kunde tyvärr inte välja vilken av dessa två som var den bästa så dem från dela första platsen!
 
1. Coldplay, Stadion, 2012
En dröm som gick i uppfyllelse! Jag ryser varje gång jag tänker tillbaka till den kvällen. Publiken, folket, armbanden, konfetti, bästa vännerna, bandet och musiken. Paradise!
 
 
 
1. Håkan Hellström, Ullevi, 2014
Nordens största konsert genom tiderna. Behöver man säga något mer? Att stå där tillsammans med sina bästa vänner, sextiotusen andra männsikor och Håkan. Att Veronica Maggio och andra favorit artister dök upp och överraskade en. Att sjunga falskt till hans underbara texter. Att dansa till Ramlar och fälla en tår till Valborg. I Göteborg. Jag skulle göra allt för att uppleva detta igen.
 
 
 


hivvenation    •     •  

Ack två stycken som delar första plats!?

hivvenation    •     •  

Gamn är lite för trött alltså










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype