somliga ljus brinner aldrig ut

Hej finisar!
 
Idag stannade jag hemma med en orolig ocb knäpp mage samt min påbörjade förkylning, en ganska tråkig kombination. Låg i sängen till halv elva och tvingade sedan upp min tunga kropp till köket för att baka en kladdkaka och spela lite Sims 4.
 
Den dumma magkänslans är borta nu men jag känner hur hela jag snart kommer försvinna i min förkylning och det kommer säkert bli en hemmadag igen snart. Orkar inte vara sjuk haha, men det är alltid nu vid denna tid som jag lyckas bli sjuk, plus att jag bor med en 1½ åring som drar på sig alla helvetets sjukdomar så det är inget jag riktigt kan undgå tyvärr.
 
Gjorde om headern till ett lite höstigare tema, tyckte den va tillfälligt mysig men får se om den görs om senare. 
 
Måste plugga en massa men ska föra över lite bilder från iPhonen så att ni får se lite fuligheter som vanligt.
 
puuss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype