sdasdasda

  • How old were you when you had your first kiss? 15 haha
  • If I handed you a concert ticket right now, who would you want to be the performer? ALLRA helst Beyoncé eller Coldplay, helst Beyoncé eftersom att jag aldrig sett henne live och avgudar henne
  • What color looks best on you? Svart och vitt haha, men älskar typ grönt och marinblå också
  • Name three facts about your family? Oj... Mina föräldrar är skilda. Min pappa ska gifta om sig nästa år. (taggad hihi) Min hund är den bästa av alla mina familjemedlemmar.
  • What's the best thing you can cook? Hahahah är känd för min råa kyckling, nejmen kladdkaka haha!!
  • If you could pick the gender and appearance of your child, would you? Både ja och nej, otroligt svår och moralisk fråga. Men har alltid drömt om att ha två söner och en dotter men aa...
  • If you died right now, what song would you want to play at your funeral? See you soon av Coldplay
  • Favorite holiday dish? Haha!! Janssons helt klart
  • Would you ever get into a long distance relationship? Beror helt på, är det ett ömsesidigt förhållande så kan det ju hålla och leda till ett riktigt förhållande men alltså har sett hur det går till och är inte särskilt pepp haha.
  • Favorite kind of soup? Kycklingsoppa från Blå Band och misosoppa hahahah
  • What's the most thoughtful present you've ever received? Den här är inte svår eftersom att jag fick en egen Currykrydda av mina fina vänner i 18-årspresent eftersom att de vet att jag älskar curry hahaha!
  • Are you currently in love with someone? Nej men har vissa span lol
  • Would you ever become a vegan? Nej tyvärr älskar nästan all mat så skulle ha otroligt svårt att släppa det nu, skulle jag däremot varit uppvuxen med föräldrar som var veganer skulle det varit en helt annan grej.
  • What's your favorite hot beverage? Varm choklad eller latte
  • For your birthday, what kind of cake do you ask for? Min mammas tårta, svingod
  • Do you like going on airplanes? Jaa det betyder alltid att man ska någonstans så det är alltid kul, långa flygplansturer är däremot inte särskilt underhållande men man kan ju alltid titta på filmer som man aldrig sett förut såattee ;)))
  • Did you ever play an instrument? If so what? HAHA spelade fiol från trean till åttan 
  • Who was your best friend when you were six years old? Maya som fortfarande är en av mina närmsta och bästa vänner, ska träffa henne imorgon!♥
  • What color was your childhood home? Röda tegelstenar och blått tak
  • Starbucks order? Hänger ju där väldigt ofta 
  • Do you like where you're from? Jaa tycker om Sverige, fast är ändå lite torn apart vart jag vill leva när jag blir äldre. haha :(
  • What was your favorite book as a child? En bok som hette Jaguaren som handlade om en liten pojke som rymde på nätterna och förvandlades till en jaguar, hur mysig som hels när mamma läste den.
  • What's the scariest dream you've ever had? Riktigt längesen jag drömde en mardröm, men en som jag kommer ihåg var för superlängesen och då drömde jag att ormar bet mig i halsen så att jag inte hade någon som helst förmåga att skrika på hjälp, det är så satans obehagligt att inte kunna göra självklara saker i sina drömmar
  • Would you rather carve pumpkins or wrap presents? Karva ut pumpor, mycket roligare hehe
  • Favorite kind of candy? Älskar choklad med schweizernöt och sura saker nomnom
  • Would you rather be cold or hot? Smokin' hot if you know what I mean 
  • Do you listen to what's on the radio? Lyssnar nästan aldrig på radio
  • Do you like when it rains? Ja när man har världens största mysfeeling och är med någon/några man tycker om och bara myser och tittar på film eller bakar nåt gott och bara har det allmänt najs och snackar så jävla mycket skit. Så mys. Sen är det ju ganska oskönt att gå ut när det regnar men aah haha
  • What's a movie you cried while watching? HEHE The fault in our stars var den filmen jag grät till som mest alltså ever, lät som en gris och Alven tröstade mig sötnosen haha. Annars är jag världens bästa på att gråta till filmer hehe...
  • Do you think you're important? Jag hoppas att jag är det till de jag själv tycker är viktiga för mig! 
Tyckte om denna lista, annorlunda och roliga.
 
puuss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype