Mörkt

Tanzis höstlista gjorde mig superglad på något sätt. Hösten har inte riktigt varit min favorit årstid men listan fick mig att tänka till där en stund. Det jag inte gillar med hösten är de regniga dagarna. Verkligen hatar det. Men när solen skiner på de fina höstlöven är mitt humör på topp. I år har jag ändå längtat efter hösten och anledning till det var att jag hade så mycket höstkläder som jag inte kunnat ha på mig i somras hahaha. Hoppas på icke-regnig höst i år!
 
Helgen är slut och jag längtar redan till nästa. Det glädjer mig att veckorna går så fort så snart är gymnasietiden över men samtidigt så skrämmer det mig lite. Äh, får väl ta dagarna som de kommer. Snart blir det en resa till Barcelona med skolan och sen alla skivor. Åh jag bara längtar!!
 
Helgen har varit najs! Jag och Askari-tvillingarna såg John de Sohn på Gröna Lund i fredags. Vi låtsades som att vi stod på dansgolvet på Grabbarna grus och dansade och skrattade åt killen framför oss när han hoppade i otakt med musiken. Sedan blev det socervadd hahaha! En mysig kväll helt enkelt. 
Efter Grönan åkte jag till Bromma på en mysig chillkrök med trevligt sällskap. Pratade politik och massa annat. Bra avslut på kvällen. Alla åkte hem hungriga och för mig blev det snabbnudlar med biffsmak när jag kom hem, så värt!
 
Lördagen och söndagen har jag legat i soffan, ätit chips och kollat på tennis med mor och massa filmer och gick på tv. tjockt men värt!
 
Har även funderat hela helgen på att köpa sims 4. Skolan kommer ju gå åt helvete då men det gör det väl redan ändå?
godnatt puss
 













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype