Just a flock of birds, that's how you think of love

Äntligen är denna skolvecka avslutad och jag kan pusta ut lite.
Har sprungit runt som en stressad höna fram och tillbaka mellan allt plugg jag lyckats dragit på mig och usch, jag hatar sånt. Men ändå så väljer man att göra allting i sista sekund och ja, där har vi det. The geniune passion for school.
 
Hela dagen bestod i princip att skriva klart alla arbeten och maila in dem till alla olika lärarna. Geografiuppsats, projektplan för gymnasiearbete, engelska argumenterande text (den har jag dock inte mailat in en men hehe).
Behöver inte sitta uppe långt in på kvällstimmarna och plugga så att ögonen börjar klia och kroppen bara längtar efter att få slappna av.
Måste bli bättre på att göra allt i tid, alltså bara några dagar räcker. Det är så skönt att sitta och känna av lättnaden över att man är klar och slipper stressa som hälften av klassen måste göra framför ögonen på en.
 
Men men, nu börjar verkligen höstvädret ta fart och jag tycker det är så skönt att slippa svettas som ett as. Älskar att gå runt i min kappa och ba chillerill, fuck you. Lyckas alltid känna mig så bekväm i de kläderna jag bär under hösten, svart är poppis helt klart haha.
Har börjat dricka chaité som ett cp nu btw, har lärt mig hur man gör och det är så gatt och mysigt när man kommer hem och fryst och bara vill ha något varmt och gott i sig.
 
Ikväll drar jag antagligen hem till en kompis och träffar mina boys. Imorgon är det jobb som gäller och sedan ska jag vara barnvakt till TovaSwagger. Para finns.
På söndag ska jag äntligen träffa mina girls som Tanz redan nämnt och jag är så taggad! Har saknat gänget, åh vi har så kul tillsammans. Vi ska ha lite presentutdelning och ska självklart bjuda på mina fine ass bakverk som jag oftast bli tvungen till. Hihi.
 
Det är så roligt för jag blir så triggad av Tanzs inlägg för hon skriver så fina texter och jag vill också bara skriva av mig men samtidigt så har jag ingen aning om vem som läser denna blogg och jag menar vem som helst kan komma in och jag känner mig så obekväm med det, vet inte varför. Måste säkert skaffa en dagbok så småning om annars kommer jag att spricka. Började titta på The Basketball Diaries med Leonardo DiCaprio igår och den var braaa. Får fortsätta på den snart!
 
Är hungrig så ska gå och smussla till mig nåt och förhoppningsvis så käkar vi snart.
 
puusss
 
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

1. ka ni sluta vara så cute?!
2. omg BASKETBALL DIARIES ÄGER SÅÅÅÅ mycket LEO 3<3<3










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype