i think i'm gonna lose my mind

Frustrerad och ensam. Hatar denna rastlösa känsla. Att inte finna sig själv riktigt i nuet. Jag vill göra en massa saker men samtidigt är det så svårt att inse vad jag vill göra. Jag har en massa plugg som jag inte riktigt tar tag i och det gör mig så satans frustrerad. Musiken jag lyssnar på är jag redan trött på och det finns ingen ny och najs musik. Har funderat på träning de senaste dagarna men det har inte blivit av eftersom att jag håller på att bli megasjuk.
 
Är trött på att bara dra hem och göra det vanliga. Är trött på att inte ha någon speciell att prata med non stop om vad som helst. Är trött på att inte känna mig nervös och pirrig och förväntansfull. Vill känna spänningen och glädjen samtidigt. Vill krama någons hand och inte släppa taget. Krypa upp i någons famn och sniffa på dens hals och pussa den på kinden och bara njuta av värmen på denna persons starka armar runt omkring min kropp. 
 
Fan haha vill bli kär på riktig. 
 
puuss
 
 
 
 
 


Tanzi    •     •  

Älskliiing!!!!!:( ❤️ vi måste ut o haffa en kille till dig^^

Svar: jaa hallååå <3
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype