Fulkultur,

Sommaregn, fastnar på betongen.
Discoljus, och nattens alla sorger.
Felicia, ikväll är det vi som faller.
Forever young, kom med mig ut i natten.
Stan är vår, trots alla år.
Vi är vackrast efter två.
Förlåter du mig, förlåter jag dig.
Stockholm håller andan, till torner av Forever young.
Två hjärtan som förstört varann.
En natt och alla ljus försvann.
Forever young.
 
Felicia, jag står med med hjärtat i halsen.
Och dina ögon, kan inte dölja sanningen.
Felicia, ikväll är det vi som faller.
 
Thomas levererar och snart om några månader står vi framför honom och skriksjunger någonstans utanför Stockholm.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype