Hej pretties!
 
Just denna helg fick jag världens höst-flow och bara längtade efter att få frysa på riktigt i varma kläder, sitta inne och dricka te eller varm choklad och bara stirra ut och älska vyn. Älskar verkligen alla höstfärger och alla mysiga fikahäng som blir av. Är lite sur att jag på att jag på något sätt sumpat bort min "nyinköpta" bok i och med att hösten är antagligen världens bästa tid att mysläsa.
 
Har inte riktigt kommit in i skolrutinerna än eftersom att jag gick upp en timme för tidigt idag och insåg det när jag var 20 meter bort från min port. Drog nytta av det och kollade lite på True Blood och åt en stabilare frukost hahaha! Nu är jag trött som satan och vilar ut mig inför morgondagens första lektion som är engelska och som börjar 8.15 och slutar 9.50. Wish me good luck...
 
Är shoppingsugen så in i helvete men måste vänta på pengarna i en månad typ... Sen ska jag införskaffa allt jag "behöver" för hösten. Taggataggatagggggga
 
har inget roligt att skriva. jobbade på ett bröllop på lördagskvällen och typ hela dagen på någon seglartävling som var precis vid caféet, så tror inte att jag ska jobba nästa helg, vill sova heheh. 
 
puuss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype