Drömmer

 
Jag vet vad jag vill göra. Inte som ett jobb i framtiden men detta är något jag verkligen vill göra. Vet dock inte vem man kontaktar eller vart man börjar.
 
Jag har tänkt på det flera gånger innan men bara slängt iväg den tanken och tänkt "Men det kan jag aldrig göra" "Det kommer aldrig gå", men jag vill faktiskt skriva en bok. Eller en Novell, fast helst en bok! Jag vill skriva en bok till ungdomar. Till unga tjejer. Jag vill att de ska läsa om kärlekshistorier och om ont livet gör. Det ska vara en roman som dom inte ska kunna släppa. Jag vill få de att känna något. Jag vill skriva om en kärlekshistoria om hur två personer möts och om hur vackert det är, och om hur skönt det är och om hur jävla jävla ont allt gör ibland. Jag  skulle iallafall köpa den boken!:)


hivvenation    •     •  

Omg skulle köpa alla exemplar!!!!

Svar: Alltså habibiiii
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype