don't think about it too much

Drog på mig solglajjorna idag för god damn vad bra väder det är och jag kan självklart inte anpassa mina klädval efter det. Det slutar alltså med en ångbastu när jag tar av mig jackan och nej tack tacki nej.
 
I alla fall, när jag hade på mig glajjsen var jag verkligen övertygad om att hösten verkligen hade kommit, alltså att man märkte det på färgerna runt omkring en. Träden hade dragit på sig sin gula eller röda färg och fan vad jag älskar att vara utomhus då. Sedan insåg jag av ren förskräckning att faktumet inte var så, utan att det var brillorna som skapade de färgerna när jag hade dem på mig och oh my blev lite ledsen men insåg att det kanske bara är nån vecka till som jag måste leva med tråkiga gulgröna löv och sedan är färgerna mot det röda hållet istället. Åh me love it. Det bästa är då att dra ut med en fulladdad kamera och fota allt men nu har jag inte rört min stackars lilla kamera sen i början av augusti så den har inga batterier och lat som jag är kommer det säkert att ta ett tag inte jag får handen ur röven och laddar den. Ursäkta min franska men sanningen svider. :(
 
Har franskaprov imorgon och jag har på något sätt gjort uppror mot mina rutiner och bara pluggat en halvtimme eller så. Är så otroligt trött på mitt plugg just nu och är inte förberedd på någonting, så när två av mina lärare då bara kastar på mig två examinationer så händer det inte särskilt mycket i huvudet.
"Det kommer inte hända, typ"
 
Imorgon är det Globala Gymnasiets insparksfest och jag ska diiiit och är övertaggad på hela temat och att Olof och Jonte ska spela. Kommer bli så jävla roligt med friendosarna.
 
Oh well, imorgon börjar jag klockan tio så det ska bli skönt med en decent sovmorgon. Gick upp halv sju idag och var nära på att börja gråta när jag steg ur duschen och den kalla luften omfamnade mig. Usch.
 
puusspuuusss
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype