Det hösten kommer med.

Känner att jag bloggar väldigt mycket nu men det blir så när man är hemma och inte har något att göra. Sitter och chattar med Saga. Det mår man bra av. Man tänker typ bara positivt då.♥ Idag ska jag vara med min mor, imorgon ska jag vara med min far på dagen och på kvällen ska jag änsligen få se Max hus! Vi kommer väl bara chilla som vanligt med grabbarna, det var längesen! På söndag ska jag träffa ma girls för att keepa up varandras liv och vad vi missat + fira en liten krumilur som fyllt 18! Jag har alltså fullt upp vilket jag tror är bra för mig just nu.
 
Har beställt en klänning från Nelly, åh hoppas att den passar!!
 
Fan saknar alla i skolan nu ångrar att jag inte åkte. Det blir liksom så med mitt humör att så fort jag mår lite dåligt vill jag springa hem och vara själv. Jag är inte van att hänga med tjejkompisar så som min syster gör eller som egentligen nästan alla tjejer gör. De sover med varandra varje dag, gosar och äter med varandra. Jag är liksom inte van vid det. Iallafall och så fort jag blir lite glad så känns det som att jag är väldens lyckligaste tjej. Det är så konstigt det där. Vissa har tur med att inte vara för känsliga för allting."Djupa" som det kallas nu. Det är jobbigt som fan att tänka på allting hela tiden. Men fint är det också ibland. Men vissa dagar önskar jag att jag inte kan känna något att jag inte har känslor.
 
Blev ett jätte flummigt inlägg som bara jag förstår men det är ju trots allt för min egen skull jag bloggar, så att jag inte ska behöva gå omkring med allt detta i mitt eget lilla huvud!
 
Nu ska jag göra TVÅ äggmackor!!!
 


hivvenation    •     •  

gör en äggmacka åt mig på söndag snygging










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype