Baby Lips

I fredags köpte jag en så kallad head chain ett huvudsmycke jag har velat ha länge! Kommer köpa in massa olika såna. Jag vill vara en prinsessa, mår typ dåligt för att jag inte får va det..
Det låter som att himlen ska rasa, åskar är här. Är så himla bakis orkar knappt röra på mig. Var ute och dansade igår och var stolt att jag kom in på en 20+ klubb. Vilmers mobil blev snodd. Jag förstår mig inte på mig själv när jag är full. En snubbe sitter på perrongen och spelar gitarr och sjunger apbra och jag går fram och lägger min (saknade) Baby Lips läppsyl i hans skjortficka och sedan går jag bara därifrån. Alltså vem gör något sånt liksom? Dessutom vill jag ha tillbaka den. 
Jag har ett jätte bra tips för ni som har torra läppar! Borsta läpparna med tandborsten så blir de jättelena och mjuka. Jag vet fler som gör det. Men borta inte för hårt eftersom att skinnet lätt spricker. Fan vad äckligt det lät men vad är det som är på läpparna? Skinn? Hud kanske? Eller nej kanske inte. I will Google it up now.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype