ma gurls

 Gårdagens fuligheter, orkar inte ahahahahah
 
Äntligen skrivit klart min psyokolgianalys och ska börja på religionen senare i helgen.
Imorgon ska jag jobba på en fest på cafét mellan 20-01 taggatagga. Får cash i alla fall vilket är najs hehe.
Ska jobba på dagen på lördagen också så wish me luck. Inte jag som valde detta så är lite halvt pissed på min chef eftersom att jag sa att jag bara skulle kunna jobba på lördagen haha. :(
 
Är grymt taggad på nästa helg då vi ska fira Becca och följa med på hennes första gång på le cluuuubbb. Kommer bli sjukt kul!! Är däremot inte lika taggad på högskoleprovet som är första gången som jag gör det. Har inga höga förväntningar på mitt resultat ahaha.
 
puuuss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype