Lördag

 
Jag minns hur många glas vin jag drack, hur glad jag var. Att den där lilla smärtan försvinner när jag har alkohol i kroppen är lite sorgligt. Jag minns hur många öl jag köpte. Jag minns hur jag gick iväg från mina vänner utan att tänka. Hur det kändes som det största sveket efter. Jag minns hur många öl jag köpte. Jag minns mörkret och regnet som piskades mot mitt ansikte och hur det kändes som en evighets vandrande på stans gator. Jag minns hur mina jävla klackskor vek sig och hur jag minst 8 gånger föll mot asfaltet. Hur jag skrapade upp mina knäskålar och strumpbyxor. Jag minns hur jag hoppade i vattenpölar i Sagas gummistövlar.Jag minns när hon plåstrade om mig. Jag minns också varje tår jag hade velat gråta.
 
Jag minns dans och skratt. Ilska och mer öl. Ett kontantkort som slutat funka. Jag minns att jag somnade varm och trygg. 
 
Det är inte mycket jag minns när jag är full men detta är vad som kommer fram som bildspel i mitt huvud. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype