Kortis

Firar lovet med sänghäng och serietittande i mjukisar. Jag är aldelles varm. Vill gå ut och ta en promenad men jag har feber. Jag vill inte gå ut men jag vill inte vara hemma heller. Det var enklare att hitta på saker när man var tvåsam än nu när man är ensam.
 
Feber och bakishuvud är ingen bra kombo. Drack lite för mycket öl på baren igår kväll. Det är roligt att jag innan hade bestämt att inte dricka alls men det slutar alltid såhär. Måste plugga på satsdelar men oredikat och subjekt och allt det där kan ta sig i röven. 
 
Mamma står i köket och gör hemmagjorda köttbullar. Fyfan vad det doftar gott.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype