Försent för kärlek ren som snö

 
Igår åkte jag spontant hem till Saga. Jag klarade inte att vara själv helt enkelt. Tur att hon ringde och föreslog det för där vi satt i hennes kök kom vi fram till att vi går fan och tar en öl för vi var så fjortis och var tvugna att supa för att vi inte orkade vänta tills fredagen. Vi gick in på Lion bar och träffade på flera tjejer från klassen. Vi pratade engelska typ hela kvällen för att det var nån snubbe från san fransisco som hängde efter oss. Köpte in öl efter öl, hade bartenderns mobilnummer och Facebook uppskriven i mina anteckningar. Sedan deckade vi hos Saga efter lite nattkäk. Kvällen bjöd på skratt och prat, det var värt trots att jag mått skit hela dagen nu. Fan. Jag skulle ju spara pengar!
 
Ska ta en nap nu hejdå.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype