Det tar slut från kyss till kyss

Har legat i sängen i princip hela veckan. Sjukanmält mig fram tills fredagen. Det enda som är bra är väl att jag har fått plugg gjort. 
 
Jag kan ligga i sängen och titta tomt ut mot ingenting och tänka i flera minuter för att sedan komma på mig själv "vad fan håller jag på med?" "Ryck upp dig själv". Mamma är arg för att jag äter dåligt. Jag minns inte senast jag var singel. Hur gör man? Hur lever man? Hur tar man sig igenom vardagen när det enda man någonsin vetat är att ha någon vid sin sida. Dom som säger att man vänjer sig har väl rätt, men dom vet inte hur det känns för dom har inte varit med någon så jävla länge. Man går liksom från att ha allt till ingenting. 
 
Jag försöker tänka på annat. Fokusera på andra saker som serier och matlagning. Vill ha filmkväll med mina kompisar, jag vill ut och dricka sprit, sjunga och dansa, jag vill prata med främlingar och må bra. Jag klarar fan inte en sekund till i det här rummet. Måste ut och röra på mig. Det blir inte bättre av att lyssna på sorglig musik och läsa såna böcker som jag gör. Nej. Ska gå på en promenad nu. Måste rensa tankar.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype