det är dags att skriva av sig lite antar jag

Det som hänt under de senaste dagarna är både speciellt och inte särskilt speciellt.
I lördags hade jag mitt första högskoleprov och jag var helt förstörd efteråt, var i alla fall tacksam att jag hade Victoria där så att jag inte var ensam på alla rasterna haha.
Snabbt som satan efter provet drog jag hem och förberede mig för Beccas födelsedagsfirande. 
Hemma hos Becca hade vi det jättemysigt och roligt och sedan bar det av mig Göta Källare och det var hur kul som heeelst. Det enda som sög var att Alva min Salva inte kom in och jag lackade lite halvt på vakten när jag kom in, ahah ville inte bli utslängd jag med. Menmen, det är sånt som händer!
Beccas pojkvän hade fixat VIP-bord i mitten av dansgolvet och det var så jävla najs, som Jasse sa så slapp vi en massa slisk när vi dansade så vi hade det apnajs och killen som vi var och hejjade på i DJ-tävlingen vann så allt var på topp!!
På söndagsmorgonen mådde jag piss (aldrig-mer-alkohol-osv) och dagen gick till att vila upp min stackars kropp.
Igår drog jag på bio med mamsen och tittade på Gone Girl som var grymt bra och spännande! var så jävla överraskad över allt som hände hade trott att det skulle hända helt andra grejer men icke sa nicke. Haha!
Idag drog jag hem till pappa efter att ha isolerat mig hemma hos mamma efter en kräkincident (TovaSwagger är mästare på att dra på sig en massa skit, men det var inget allvarligt)
Jag ska stanna här i två dagar sen drar jag upp till Falun med mamma, Sofia och vovven. Ska bli mys!
 
puuuussss
 
BILDER
 
 
NI SOM INTE SETT SPY KIDS 2 SHAME ON YOU, ni som gjort det förstår denna bild och jag kan inte sluta skratta asså ahahahahaha
 
fotobombar alltid med mitt vackra anlete
 
snooki x2
 
<333333 josse är inte med på bilden men åhhhåhåhhåhå
 
Gjorde bubbeldansen när alla bubblor kom
Hela gänget förutom Becc
VIP-gänget shooo
ALLIHOPA <3
gärisarna <3
:)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype